جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

تاثیر پارتیشن بر محیط کاری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری, دکور

724
تاثیر پارتیشن بر محیط کاری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری, دکور

طراحی اداری,دکور اداری,دکوراتیو اداری,چیدمان اداری,مبلمان اداری,اصول چیدمان اداری,پارتیشن دفاتر اداری,نورپردازی دفاتر اداری,دکوراسیون اداری,اهمیت نورپردازی,دفتر کار,دکور اتاق رئیس,دکوراسیون اتاق کارمندان,طراحی محیط اداری,نورپردازی لوکس,طراحی فضای داخلی اداری,محیط اداری

تاثیر پارتیشن برکاهش مصرف انرژی وافزایش نظم

جایگزین شدن پارتیشن به عنوان دیوار های جداکننده محیط های اداری ، این امکان را فراهم می آورد تا نور طبیعی آفتاب در تمام طول روز در محیط وجود داشته باشد و از آنجایی که در ساخت تمام پارتیشن ها ، حتی پارتیشن های تمام ام دی اف هم از شیشه استفاده می شود ، نور طبیعی به تمام اتاق ها راه می یابد . این موضوع به شکل چشم گیری باعث کاهش مصرف انرژی برق میشود . اگر از پارتیشن های فریم لس و تمام شیشه برای تفکیک و جداسازی داخلی  استفاده شود ، این توزیع نور بسیار کار آمد تر و بیشتر انجام خواهد شد .

درفضاهای داخلی که با استفاده از پارتیشن های اداری تفکیک شده اند و همچنین با لامپ های ال ای دی نورپردازی اصولی شده اند ، فرد باتوجه به وجود نور کافی ، قادر خواهد بود بدون فشار آوردن زیادی بر چشم ، وظایفش را انجام دهد .

طراحی دکوراسیون اداری
در اتاق های کار فردی که با استفاده از پارتیشن ها ی اداری از سایر بخش های محیط اداری جداسازی شده اند ، کارمندان می توانند تماس های تلفنی خود را بدون ایجاد مزاحمت هر چند اندک برای سایر همکاران شان ، انجام دهند و این موضوع احساس امنیت و اعتماد به نفس را در افراد ایجاد می کند .

آزادی عمل در کنار حریم شخصی که بواسطه نصب پارتیشن های متنوع اداری در ادارات برای کارکنان بوجود می آید و حس تخصیص یک بخش هرچند کوچک به یک فرد ، تاثیر شگرفی بر بهره وری دارد ، چرا که افراد احساس می کنند که برای سازمان ارزشمند هستند .  همچنین در محیط های تفکیک شده با پارتیشن اداری ، به دلیل محدودیت جا ، فرد ملزم می شود تا تمام اسناد و مدارک مهم اداری را در کمد های بایگانی و کنسول های اداری محفوظ نگهداری کند و درنتیجه ، افزایش نظم یکی از منافع جانبی استفاده از پارتیشن های اداری می باشد .

 

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *